13 Şubat 2013 Çarşamba

Kanaviçe Kelebek Kiti

Bahar kuzucuklarım kanaviçem, taşınırken iğnesi kaybolduğu için elimden düşmüştü yine. Evde de yapacak bir şeyler ararken, bir zamanlar bir derginin yanında çıkan küçük bir kanaviçe kelebek kiti buldum. 

Bugüne kadar kanaviçelerini hep muline iplik ile işlemiş olan benim için, koton perle yeni bir deneyimdi. Hele ki bu bünye iki kat iplik, üç kat iplik kavramlarından anlamazken bu koton perle keşfi gerçekten sevimli oldu. 



DMC'ye çok ayıp ki içinden eksik renk çıktı. Şablonda olan açık pembe, paket içeriğinde olmadığından şablonu renk olarak takip edemedim ve elimdeki renklerle farklı şekilde işledim




Aslında bitirdim de. Lakin bitmiş halini kaldırdığım yeri bulunca, söz onu da buraya ekleyeceğim!

1 yorum:

  1. eline sağlık çok severim kelebeği hele işlenmiş halini daha çok.. :)

    YanıtlaSil