26 Ekim 2012 Cuma

Ofis Masasından Mutfak Tezgahına...

İlk önce okul bitireceğim derdi, sonra iş bulacağım derdi, sonrada işten vakit ayıramama derdi derken yaş kemale ermeye yaklaşmış, lakin ki ben hala bir evi nasıl çekip çevireceğimi öğrenememişim.

İnternette gezerken görüyorum ki evini çevirmeyi bilenler bloglarında yaptıkları yemekleri, elişlerini paylaşıyorlar. Ben de bir iş kadını olarak yapamadığım yemekleri, bitiremediğim el işlerini koymaya karar verdim! Ayrıca zaman kazanmak için pratik çözümler sunup, profesyonel bir “geek” olarak internetten her şeyin nasıl satın alınabileceği konusunda sırlar vereceğim. Zamansızlıktan evde temizleyemediğimiz çerçöpün faydalı şeylere nasıl dönüştürülebileceği konusu ise tamamen geri dönüşüme saygımdan dolayıdır.

Bu blogda ara ara leyleklere küfredebilir, seyahat yazıları yazıyor olabilirim... "Nedir bu kızın leylek problemi?" derseniz, işte budur: Bir zamanlar hep dört duvar arasında çalışırken "Allahım bana seyahatli bir iş ver, bıktım duvarlara bakmaktan!" diye dua ederdim hep. Sonra leylekler uçtukça, ben de onlarla birlikte uçup durdum. Son günlerde sakin olsalar da, ben uçan leyleklerle o kadar çok haşır neşir oldum ki arkalarından şarkılar bile yazdım. 

Hikayelerdeki tüm yaşananlar ve karakterler gerçektir. Anne, annem; anneanne, anneannem; misafir, tüm misafirlerim; leylek, leylek ve ben de benim. Zamanla araya başka karakterler (temizlikçi abla, bakkalın çırağı, kargo görevlisi...) girebilir, ama bilin ki onlar da gerçekten ordadırlar.

Bu alternatif blog tüm döpyesli iş kadınlarına adanmıştır...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder