5 Aralık 2012 Çarşamba

Kanaviçe İlkbahar Kuzucukları

Ve işte ilk el işi paylaşamım! Canım kanaviçem!




Bu kanaviçe tablolar çarpı işi denilen teknikle yapılıyor ve kesinlikle ileri nakış teknikleri bilmeniz gerekmiyor. Gidiyorsunuz bir dükkana, resmi beğeniyorsunuz, onlar size gereken tüm iplikleri veriyor ve gönderiyorlar. Lakin aynı yerden iğne almayı unutmayın. Çünkü bildiğiniz dikiş iğnesiyle bu iş olmuyor.

Denedim, ip içinden geçmedi normal iğnenin!

Bir de nakış makası isteyin. Evde yok biliyorum, hiç burun kıvırmayın. Ofiste kullandığınız o koca makasla ipleri keserken bu dediğimi hatırlarsınız.

Ayrıca bu çarpı işi çok ekonomik bir hobiymiş. Aldım, tam 3 senedir yapıyorum ve hala tamamlanmış değil.

Bir gün bittiğindeyse eminim çok güzel bir tablo olacak.

4 yorum:

  1. Bu panolardan tam bir düzüne almıştım :) ve kızım o zaman 9 yaşındaydı . simdi 15 ve bir tanesi bitti :)ne güzel insanın kendine benzer birinin daha olması :))

    YanıtlaSil
  2. Yalnız olmamak ne güzel! Demek ki bitirmek için daha zamanım var kasmayayım hiç :)

    YanıtlaSil
  3. şablon çok güzelmiş aslında, bende dergilerden çıkartıyorum şablonu..hadi bakalım bitmiş halinide görmek istiyoruz :D kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık.bol işlemeler şimdiden.. :)

    YanıtlaSil